sidrow

Praėję metai. Kokie jie mums buvo?

Sveiki atvykę i "Sidrow"

Šį kartą nieko nekalbinsim, nekviesim į svečius. O papasakosim kaip gyvenom
šiuos pirmuosius savo veiklos metus.  Prisistatau
dar kartą – aš Renata, idėjinis ir visoks kitoks, šios parduotuvės ir prekinio ženklo SIDROW  vedlys. Skiltyje
„Apie Mus“ pristatau savo šeimą ir kaip gimė idėja sukurti šią elektroninę
parduotuvę. Per daug ir neišsiplėsiu, o papasakosiu apie realų gyvenimą. 

Lygiai prieš metus, gruodžio 16d., paleidome savo el. parduotuvę į Google sistemą. Kiek tada buvo nerimo ir streso, ar kas nors ją pamatys, jei bus užsakymas – ar mokėsiu jį apdoroti ir netgi išsiųsti. Dabar kai prisimenu juokinga. Bet tada taip neatrodė.

Papasakosiu vieną įsimintiniausių įvykių iš tos dienos. Jau  po parduotuvės paleidimo, apie savo naują veiklą pasidalinau su savo šeima , bendrame giminės chat‘e.  Ir po gero pusvalandžio, matau įkrito pirmas užsakymas. Galvoju, tikrai klaida, negali būti. Pasižiūriu kliento pavardę – o ten mano brolio žmona. Su kokiu entuziazmu pakavom tą pirmąją siuntą. Kas lankstė dėžutę, kas rašė sąskaitą, kas ieškojo prekių pagal mūsų pačių susikurtą kodų sistemą. Siunta dar tą patį vakarą 22 val. išvažiavo į paštomatą.  Nuoširdžiai sakau, jaučiuosi tokia dėkinga iki šiol. Už palaikymą.

Aišku, dabar kai pagalvoji, paleisti elektroninę parduotuvę, gruodžio mėnesį, prieš pat šventes, be jokios reklamos ir komunikacijos strategijos, neatrodo labai protingas žingsnis. Bet iš klaidų mokomės ( o kiek jų dar buvo per tuos metus). O klaidos virsta į pamokas. Kitam, pradedančiam, dabar jau galiu ir patarti. Bet praeitais metais, atrodė, kad taip teisinga. Netgi labai, juk šventės.

 

Iš užkulisinio gyvenimo, nelabai turiu kuo pasidalinti. Darbas veja darbą. Užsakymai, asortimento formavimas, komunikacija su tiekėjais, komunikacija socialiniuose tinkluose, įrašų ir stories  planavimas. Komunikacija su klientais, atsakymai į užklausas, siuntų paruošimas ir išsiuntimas. 

Atskira tema. Ką daryti, kad tave pamatytų. Per šiuos metus tiek būta visokiausių bandymų. Reklamos strategijų kūrimo, mokymų, paleidimo į FB ir Google ADS, influencerių paieškų. Tiek mažų, tiek didelių. Ir labai sėkmingų projektų, ir labai nevykusių. Ir visa tai vadinu pamokomis, kurios kažką davė. Niekas už mane jų neišmoks. Mano mėgstama frazė – tik bandymų keliu gali sužinoti, kas tinka, o kas ne. Bet geriausia reklama vis dar yra “People to people”. 

Tokia ta kasdienybė.

 

Bet labai norėčiau užakcentuoti, kas išsigrynino mūsų šeimoje per šį laikotarpį. 

kaledine foto

Pati pradžia nuo idėjos iki rezultato, buvo pilna entuziazmo. Tiek vyras, tiek sūnus ir dukra, buvo pasiruošę nuversti kalnus. Ir tikrai, kartu darėme daug dalykų. Vienas svarbiausių buvo – sukurti pavadinimą. Iš daugybės variantų,  vienbalsiai išsirinkome kaip mums atrodo , tinkamą.  Jis tiesiog prilipo.

Net formuodama asortimentą, ir darydama pirmus užsakymus, klausiau visų nuomonės, diskutuodavome garsiai.

Jau esu minėjusi, kad vyras man labai padėjo ( ir dabar padeda) su nuotraukomis, kitais techniniais dalykais. Net vakar abu diskutavome apie savo pradžią. Jam labiausiai įsiminė fotografavimas, ir kiek bandymų reikia padaryti, kol išeina gera produkto nuotrauka. Kalėdines kojines ir džemperius atsimins ilgam. O apskritai, turėti tokį palaikymą, linkėčiau kiekvienam. Nes tikrai būna momentų, kada nežinai atsakymų į klausimus. Nežinai ar teisingu keliu eini. Ir nors mano  žmogus neturi absoliučiai jokios patirties tame, bet  mano palaiko besąlygiškai. Ir tiki.

Sūnui visi reikalai, kas liečia parduotuvę, greitai atsibodo.  Nors pradžioje žadėjo man padėti ir montuoti, ir planuoti, ir kitus darbus daryti. Tikėjosi labai greito rezultato. Nieko nuostabaus, pamatė realybę. Jis kartais manęs paklausia, kiek aš uždirbu, koks mūsų pelnas. Na taip tiesiai šviesiai – vyriškai. Duoda „patarimų“, kaip daryti geriau. Džiaugiuosi, kad vaikai mato, kiek reikia įdėti darbo ir širdies, kad ateitų rezultatas. Dabar jiems tikrai aišku, kad dalykai per naktį nepasidaro.

 

O dukra per šiuos metus atsiskleidė. Galiu pasakyti, kad ji yra absoliučiai mano dešinioji ranka. Niekada nebūčiau pagalvojusi, kad galiu sulaukti tiek pagalbos iš vaiko. Jai bus tik 11 metų. Bet jai viskas įdomu: nuo to, kokios prekės atvažiuos į el. parduotuvę, iki dizaino maketo, kuris bus naudojamas padėkos kortelėse klientams. Apie reels kūrimą net nekalbu. Be jos man būtų , o jojoj kaip liūdna. Amelija turi tiek idėjų. Ne visada mūsų nuomonės sutampa, būna ir ašarų, pakelto tono,  durų patrankymo. Būna tiesiog, kad nėra nuotaikos. Kaip ir kiekvienam vaikui. Esu jai labai dėkinga. Kad tiki. Kartais mes abi piešiame savo SIDROW svajonę, kaip mes matome ateitį, abi iš savo požiūrio kampo.

kledine

Ir dar. Noriu padėkoti visiems, ką teko pažinti  per šiuos metus. Tai ir įvairių sričių specialistės: koučerės, moterų  bendruomenių lyderės, socialinių tinklų turinio kūrėjos, mentorės. Bei tiesiog įvairiuose susibūrimuose, mokymuose sutiktos žavios, veiklios, energingos, savimi pasitikinčios damos.  Labai daug nuostabių žmonių sutikau socialinėje erdvėje. Klausydama, žiūrėdama, stebėdama. Pati užkalbindama, parašydama žinutę ar komentarą. Su kai kuriais užsimezgė nuostabi draugystė. Esu be galo dėkinga. Kodėl apie tai kalbu?

Nes kelyje, kurį pasirinkau, esu viena ( aišku, be jau minėtos mano šeimos, kuri ir taip yra vienis su manimi). Noriu pasakyti, kad atsakymų į klausimus, kurių nežinai, reikia ieškoti. Ir nebūtinai Google ar YouTube. Kartais nauja pažintis gali atverti fantastiškus kelius. Arba tiesiog  taip gera su kitu, pasidalinti mintimis, idėjomis, išgyvenimais, pamokomis ir sava patirtimi.  Galų gale paklausti patarimo. Ir tada supranti, kad tu ne viena tai praeini. Nežinomybę, nerimą, atsakomybę. Tokia ta pradžios kaina.

Pabaigai.

Mūsų šeimos vyrai fotosesijoje nepanoro dalyvauti. O mes su dukra puikiai praleidome laiką.

Metai buvo pilni iššūkių. Bet tokie tikri. Su daug emocijų ir naujų kartų. Dėkoju, visiems kas buvote, esate ir būsite kartu.

Nuoširdžiai dėkoju kiekvienam, kas pasidalinate apie mus. Kas dalyvaujate svečiuose, sutinkate būti pakalbinami, dalyvaujate Live transliacijose. Kas domitės, bendraujate,  parašote atsiliepimą. Įsitikinau vienu dalyku – palaikymas nieko nekainuoja. Bet turi tokią didžiulę galią.

Ir žinote ko palinkėčiau sau?

 Kad nepasikeistų šiandieninis  požiūris į kiekvieną klientą. Kad visada nuoširdžiai rūpėtų: laiku išsiųsti užsakymus, paklausti, patarti, pakonsultuoti. Maloniai bendrauti. Tikrumas, štai kas svarbu.

 Lengvai, draugiškai ir paprastai.


 Renata

Už nuotraukas dėkoju nuostabiai fotografei Svajonei Kekytei Photography

Už makiažą Ačiū įvaizdžio stilistei ir vizažistei Linai Girdvainienei 


Sidrow

+370 61141179

Liepojos g.110, Klaipėda

info@sidrow.lt

Comments (01)

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Uždaryti

Produkto kategorijos

Add to cart